Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autóbuszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autóbuszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autóbuszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
autóbuszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ez az első olyan magyarországi gyártású busz, amelyet a nemzeti buszgyártási stratégiára alapozva terveztek. A Credo Econell 10 kevesebb mint öt hónap alatt készült el. A busz 75-80 százalékban magyar terméknek számít, a sebességváltót például a ZF Hungária Kft. egri gyárában, a futóműveket a Rábánál, az üvegeket az OROSházaGLAS-nál és soproni Hirschlernél, míg a padlót a győri Graboplastnál gyártották.
A modellt elsősorban a kistelepülések, aprófalvas térségek számára alakították ki, ahol a kevesebb utas miatt nem biztos, hogy gazdaságos a 12 méteres buszok üzemeltetése.
|
|
8 éve | LEHOCZKI zoltán | 0 hozzászólás
http://mno.hu/gazdasag/ongol-kinai-buszgyar-epul-1366459
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu