Jármü: elkészült az új credo

Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 356 db
  • Videók - 316 db
  • Blogbejegyzések - 69 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 106 db

Üdvözlettel,

autóbuszok vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 356 db
  • Videók - 316 db
  • Blogbejegyzések - 69 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 106 db

Üdvözlettel,

autóbuszok vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 356 db
  • Videók - 316 db
  • Blogbejegyzések - 69 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 106 db

Üdvözlettel,

autóbuszok vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a autóbuszok közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. káronkodni tilos és nem alázzukle a másik képét

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 356 db
  • Videók - 316 db
  • Blogbejegyzések - 69 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 106 db

Üdvözlettel,

autóbuszok vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Ez az első olyan magyarországi gyártású busz, amelyet a nemzeti buszgyártási stratégiára alapozva terveztek. A Credo Econell 10 kevesebb mint öt hónap alatt készült el. A busz 75-80 százalékban magyar terméknek számít, a sebességváltót például a ZF Hungária Kft. egri gyárában, a futóműveket a Rábánál, az üvegeket az OROSházaGLAS-nál és soproni Hirschlernél, míg a padlót a győri Graboplastnál gyártották.

A modellt elsősorban a kistelepülések, aprófalvas térségek számára alakították ki, ahol a kevesebb utas miatt nem biztos, hogy gazdaságos a 12 méteres buszok üzemeltetése. A könnyűszerkezetű jármű tömege több mint egy tonnával kevesebb, mint a hagyományos autóbuszoké, ezért 10-15 százalékos üzemanyag-megtakarítás érhető el vele. A járművet  robotizált sebességváltóval, vészfékasszisztenssel és távolságtartó tempomattal is felszerelték.

A 10 méteres buszok – Econell, Inovell, Optinell – vázszerkezetének és szerelvényeinek kifejlesztésére a cégcsoporton belül a Kühne mintegy 160 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) pályázatán.

Ez 25 százaléka a teljes projekt összegének, ami több mint 640 millió forint. A Credo Econell 10 tesztelése október végén kezdődik a Dél-dunántúli Közlekedési Központ (DDKK) szolgáltatási területén. Emellett folyamatban van a cégcsoportnál az új, 13 méteres elővárosi, valamint a 13 méteres városi Credo-buszok gyártása is, az előbbi prototípusa decemberre, míg az utóbbié februárra készül el.

Címkék: busz ipar

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu